De vertaling van het concept in middelen: Advertenties
Middelen: POS- materiaal en Shop-in-Shop Concept
Middelen/product: Een unieke tapijttas doorvertaald naar shop-in-shop concept.
Vertaling naar middelen: website
Project Details
Opdracht: Ontwikkel een merkidentiteit voor een nieuw tapijtmerk met een onderscheidend karakter en een link naar de fashion- en designwereld. Geef daarnaast gestalte aan het beeldconcept, de visuele identiteit, én de collectie-namen.
Het streven was om een identiteit te ontwikkelen die flexibel en dynamisch is, maar daarnaast ook de “tools” en richtlijnen biedt om de merkbeleving op consistente wijze uit te dragen. Het concept maakt inzichtelijk hoe breed de toepassingsmogelijkheden zijn voor toekomstige (doelgroep specifieke) communicatie. Variatie in “tone of voice”, beeld, kleur en typografie, maar alles vanuit een herkenbare look & feel.
Ik verzorgde dit complete project; onderzoek, strategie, concept(en), copy tekst, ontwikkeling beeldtaal, ontwerp van de visuele identiteit en uiteindelijk de vertaling naar diverse middelen, waaronder de website, stationary, POS-materiaal en een uniek shop-in-shop-concept!
in opdracht van quavorm, alle rechten voorbehouden